Keikkamuistot | Gig memories

English versions of the memories are in the same post with the Finnish ones.

view:  full / summary

15.3.2013 Nuorisokeskus Steissi, Salo

Posted on March 15, 2013 at 8:00 PM

Negativen viimeinen keikka. Tai no viimeinen ainakin pitkään aikaan, mutta viimeiseltä se tuntui, sillä yhtä pitkää keikkataukoa, kuin nyt oli alkamassa, ei ollut ollut ikinä. En oikein tiennyt, miten suhtautua Steissin keikkaan, sillä toisaalta odotin sitä innolla, koska halusin nähdä lempiyhtyeeni vielä viimeisen kerran ennen taukoa, mutta toisaalta Glorian keikka oli ollut niin hyvä, että sen myötä viimeis...

19.1.2013 Virgin Oil, Helsinki

Posted on January 19, 2013 at 9:00 PM

Olimme päättäneet saapua Virgin Oiliin mahdollisimman myöhään, ettemme joutuisi odottamaan paikan päällä kovin kauaa ennen keikan alkua. Lopulta kuitenkin saavuimmekin paikan päälle suhteellisen aikaisin, sillä emme halunneet riskeerata sitä, että seisoimme vielä jonossa sisälle bändin jo aloittaessa, mikä olisi ollut vaarana jos olisimme tulleet vasta seuraavalla junalla.

Ainakin omal...

29.12.2012 Hullu Poro Areena, Levi

Posted on December 29, 2012 at 10:00 PM

Olimme tyttöjen kanssa reissanneet Pohjois-Suomessa jo muutaman päivän ennen Levin keikkaa ja suunnitelmamme olikin saapua Leville jo hyvissä ajoin päivällä, jotta ehtisimme kerrankin nähdä paikan valoisaan aikaan ja tehdä siellä jotain muutakin kuin vain käydä keikalla. Suunnitelma ei ihan onnistunut hienoisten auto-ongelmien vuoksi, mutta lopulta pääsimme kuitenkin iltapäivän puolella perille. Meillä e...

12.6.2011 Radio Aallon konsertti, Suvilahti, Helsinki

Posted on June 12, 2011 at 12:00 PM

Olimme päässeet Kalajoelta nukkumaan vasta aamulla, joten ehdimme nukkua vain pari tuntia ennen kuin seuraava keikka jo odotti Helsingin Suvilahdessa. Perille saapuessamme huomasimme välittömästi, että paikalle oli saapunut todella hyvin porukkaa ja tuntui kuin olisi ollut jollain festarilla. Alueen porteilla turvatarkastus sujui kuitenkin nopeasti ja pääsimme suuntaamaan lavan luokse. Muutama artisti oli jo tässä vaiheessa päivä...

11.6.2011 Ravintola Dyyni, Kalajoki

Posted on June 11, 2011 at 10:00 PM

Automatkamme Kalajoelle starttasi ajoissa päivällä ja hyvissä ajoin saavuimme perille määränpäähämme. Ensimmäiseksi suuntasimme Dyyniin ostamaan liput illan keikalle ja huomasimme saapuneemme paikalle samaan aikaan kun bändin bussi pysäköi rakennuksen eteen. Koska emme olleet vielä valmiita näkemään yhtyeen uutta kitaristia liukenimme paikalta nopeasti ja suuntasimme kohti rantaa. Olimme kaikki odottanee...

22.5.2011 Pitkä Kuuma Kesä, Särkänniemi, Tampere

Posted on May 22, 2011 at 8:00 PM

Koko viikko ennen Negativen Särkänniemen esiintymissä oli kulunut sekavissa merkeissä. Tiistaista eteenpäin päivät olivat edenneet ikään kuin sumussa, sillä Laurin äkillinen lähtö bändistä oli tullut meille kaikille totaalisena yllätyksenä. Emme tienneet yhtään mitä ajatella. Miten bändille nyt kävisi? Miksei asiasta tiedotettu mitään muuta kuin Laurin Facebook-viestissä...

23.4.2011 Nightlife, Lohja

Posted on April 23, 2011 at 10:00 PM

Viimein oli koittanut se pitkään odotettu päivä. Olin viimeiset kuukaudet laskenut lähes päiviä siihen, että Negative tulisi keikalle Lohjalle. Bändin on pitänyt tulla kolme kertaa aikaisemmin kotikaupunkiini esiintymään, mutta jok’ikinen kerta on peruuntunut. Viimeisestä kerrasta alkoi olla jo seitsemän vuotta, joten olin enemmän kuin iloinen että tämä pitkä odotukseni viimein palkittiin.

...

22.4.2011 Kooma Nightclub, Turku

Posted on April 22, 2011 at 10:00 PM

Herätys perjantaiaamuna hotellista ei ollut millään tavalla mieluinen. Olisin mielelläni kääntänyt vain kylkeä, sillä edellinen ilta baarissa ja jatkot hotellihuoneessamme olivat  venyneet aivan liian pitkiksi. Olin ehtinyt nukkua vain vajaat kaksi tuntia ja heti herättyä piti laittaa kamat kasaan, sillä huone oli jo luovutettava.

Tuntui, etten ehtinyt edes herätä ennen kuin olimme jo tyttöjen ...

21.4.2011 Bar Hovi, Rauma

Posted on April 21, 2011 at 10:00 PM

Pääsiäisviikkoa oli odotettu. Tiedossa oli keikkatäyteinen viikonloppu, jota ei voinut pilata mikään.

Saavuimme Marin kanssa Raumalle hieman muita tyttöjä myöhemmin ja näin he olivat jo kirjautuneet hotelliimme. Illan keikalle oli myyty edullisia ”klubipaketteja”, jotka sisälsivät illan keikkalipun lisäksi myös majoituksen. Olimme päättäneet hyödyntää tarjouksen, ...

16.4.2011 Hotelli-Ravintola Maustemylly, Teuva

Posted on April 16, 2011 at 10:00 PM

Aloitimme ajomatkamme kohti Teuvaa ajoissa lauantai-iltapäivällä ja vaikka edessämme olikin neljän tunnin matka, aika kului nopeasti matkan taittuessa kauniissa kevätauringossa. Muutaman pysähdyksen jälkeen saavuimme Teuvalle lopulta juuri kun bändi oli tekemässä sound checkiä. Odottelimme muutaman muun fanin kanssa hotellin käytävässä ravintolan aukeamista ja melkein heti sound checkin jälkeen pääs...

15.4.2011 Amarillo, Kotka

Posted on April 15, 2011 at 10:00 PM

Lähdimme tyttöjen kanssa hyvissä ajoin Kotkaan, sillä suunnitelmissamme oli viettää yhteistä aikaa kauniissa satamakaupungissa ennen illan keikkaa. Suunnitelmamme meni kuitenkin nopeasti uusiksi kylmästä säästä johtuen. Meillä oli reilusti aikaa ennen illan keikan alkua ja niinpä päätimme käydä syömässä Amarillon ravintolassa Marin syntymäpäivien kunniaksi ennen baariin siirtymis...

9.4.2011 Bohemia, Helsinki

Posted on April 9, 2011 at 10:00 PM

Edellisillan Hyvinkään keikasta oli jäänyt meille kaikille hyvä fiilis ja niinpä odotimmekin innolla illan Bohemian keikkaa. Odotusta vielä lisäsi muistot bändin edellisestä Helsingin keikasta, joka oli painunut mieliimme yhtenä parhaimmista pitkiin aikoihin. Olimme päättäneet lähteä illan keikkapaikalle mahdollisimman myöhään, jotta odotusaika ennen keikan alkua ei olisi niin pitkä. Saavuimmek...